OJ!

Läste en blogg och inser att jag glömt bort denna, min egen!  Att tiden fått fnatt visste jag, men att det var SÅ länge sedan jag skrev....

Livet har varit hektiskt och det är uppenbarligen så mycket jag måste lära mig..... Hinner knappast med, kan man få rast???

Var är jag nu?

Äldsta sonen hyr eget och har flyttat ut, dottern är påväg.

Jag arbetstränar i en konstnärsbutik med galleri. Älskar den butiken och min "chef" o tillika vän Yvonne! Hyr en ateljé i samma hus.

Ingen skola för lilla H ännu, bryter ihop på denna kommun. Skolplikt? Eller hur! Han har missat snart 2 årsklasser :(

Återkommer mer regelbundet nu :)

I Ljus & Mörker//Wynja

Kommentarer
Postat av: kannina

så härligt att få läsa lite om dej....tänker på dej och sonen,skickar styrka till er!....kram.....

2007-10-18 @ 03:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback