Så kom Runornas magi!

Redan för en 5-6 år sedan tillverkade jag mina egna Runor. Läste lite om Utharken, men mer blev det inte. Tarot korten talade till mig och jag jobbade med dom. Mitt x-tranamn "Wynja" tog jag dock då. Wynja-glädjerunan.

Så plötsligt kom en stark stark längtan att börja arbeta med och förstå Runornas språk. Det väcktes upp när en God Vän visade sina magiska verktyg.

Jag har t om fått hjälp hur de ska invigas, både fysiskt och psykiskt!

TACK Universum, Gudinna, Stora Ande!

I Ljus & Kärlek//Wynja


Kommentarer
Postat av: Marika

hi hi, då behöver jag inte tillverka några nya runor nu då? Glad att du fann en bättre relation till dina runor. Var sak har sin tid. Tänk vad INTERnätet kan göra... Sötnos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback