Självvald ensamhet!

Jag har mina barn jämt, 24 timmar/dygn utan avlastning. Ena barnet har förut vägrat skolan i flera år och han har funktionshinder och är kontrollerande. När jag någån enda gång får några timmar ensam hemma, ja du NJUTER jag!!!! Men dessvärre känns det som vissa människor blir sårade om dom vid detta tillfälle frågar om vi kan ses och jag säger "nej, jag vill vara ensam!"     Det är ju absolut inte för att jag inte vill träffas. Men inte just DÅ. Inte dessa dyrbara timmar. Alldeles tyst hemma, bara datorns surr och djuren som tassar omkring.  Låt mig få den tiden utan att behöva ha dåligt  samvete!            I Ljus & Kärlek//Wynja

Kommentarer
Postat av: lisa vanadotter

Håller med dig i allt!

Har en liten "invändning" ;-)

Stäng av datorn också! Bli fri!



Jag upptäckte, efter att ha varit datorlös i en månad ren befrielse. Testa!

Postat av: Marika

jag blir inte arg på dig om du väljer ensam tid i stället för mig.Jag blir glad om du berättar att du ska ha egen mystid.Det är ett sundhetstecken. stäng av telefonen så slipper du tacka nej till dina "arga" vänner ;0) Kram min vän

2008-08-25 @ 23:48:54
URL: http://www.smyckeshaxan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback