Ärlighet varar längst?

Jo, jaa säg att det ÄR så!

ÄRLIGHET!

Varar längst!

Det jag ger ut får jag tillbaka. Lagen om attraktionskraft.

Kommer fortsätta vara den jag är.

Alltid!

I Evighet!

Lägger stjärnglitter kring mig. Min Stjärna vakar. Ingen når mig som inte får tillträde.

Er andra Välkomnar jag med öppet Hjärta.

Men,, jag fortsätter vara ärlig, mot alla. Tar smällarna, för jag vet...

att det DOM ger ut får DOM tillbaka.                              




OCH en annan sak,,,,,,, Jag HATAR djurplågare i stort OCH smått. Även djur kan plågas utan att nå´n ser, utan slag, men slag mot själen,,,,,,

Jag skickar alla plågade varelser, stora o små. Djur o människa. Knytt o Alv. Mitt LJUS o min KÄRLEK !!!!

Eder Wynja

Kommentarer
Postat av: Marika

så sant så sant. Hoppas man ingår i skaran så får nå ditt stjärnljus du bär i din själ. Jag vill aldrig skada dig. Kram

Postat av: Grå Gubben

I min animistiska världssyn är allt besjälat av skaparen. Inget är värt förmer än något annat.

Det som skiljer är att vi har fått olika gåvor. Med dom gåvorna människan fått följer även ett större ansvar, för allt och alla.



Ljus och Kärlek tillbaka.

I all ärlighet.

Kram/ Grå

2008-06-23 @ 20:19:04
URL: http://blogg.sejd.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback