Biopolär.....

Jag hamnar åter i tanken om att vara "normal". Kanske just för att jag uppenbarligen INTE är det :) Ja, jag ler, för har inte ett dugg lust att inrätta mig i leden!

Kreativ, fantasirik, ganska svart humor, empatisk, andlig, barnasinne, njutningsfull...... Vi tar fram stämpeln "BIOPOLÄR SJUKDOM". Hm, eller kanske ADHD, Asperger, DAMP?

Året är 2008 och fortfarande tvingas vi in i ett system som borde vara skrotat för lääänge sedan.

Varför SER ingen?

Alla barnen som kommer nu, Indigobarnen, som är andliga, beslutsamma, envisa. Fram med alla stämplar.....
Googla gärna på Indigobarn!!!

Ellen Key, som levde på 1800-talet, redan hon skrotade tanken att alla är lika! det är 200 år sedan!!!!!!!!!!!

Dagens affirmation: Jag unnar mig att njuta av livets skönhet

Gå ut och LEV!

Ljus & Kärlek//Wynja

Kommentarer
Postat av: Grå Gubben

Jaaaa!

Jag njuter också.

Vandra i Skönhet/ Grå Gubben

Postat av: Grå Gubben

Glömde säja att jag har länkat till dej.
Gillar tonen i din blogg.
Lev väl! Kram/ GG

2008-06-02 @ 23:13:47
URL: http://blogg.sejd.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback