I dag

Oj, oj, denna dagen bara for fram i ett i ett. Så mycket. Glömde t om ringa en ny vän jag lovat ringa  :(  Förlåt, jag ringer i morgon (du vet vem du är!)

Morgonen började med ett möte som för en gångs skull var positivt för mig.

Hem, rulla ett kilo köttbullar o steka. Ut med Jena. Tillbaka genom Norrtälje, till Frosti, hästen som får reiki.

Han var busig i dag. Det kliade under hovarna. Ville ut till flickvännen i hagen. Jag lovade matte att skicka Reiki sedan oxå. Vi bokade ny tid efter midsommar.

Hem igen. Äldsta sonen kom :) Äta köttbullarna med potatismos (pulver..usch...) Jag skulle ju inte äta kött....aja, får gå för denna gången, men det var inget gott alls.

Halv sju kom min Allra Käraste Syster o vi for till dom andra i Vallentuna. Tupperwere party, haha, länge sedan! Trevligt. Köpte en burk såklart!! *himla med ögonen*

Hemma nu,,,sent,,,,,,ska köra mamma till sjukhuset i morgon bitti, sedan ha butiken hela dan. *gäspa* natti natt på  er i cyberrymden från Wynja.

Kommentarer
Postat av: Marika

oj, låter som du lever ett stressigt liv. Pussa Frosti från mig. Butik? Låter spännande.

Stora energi-kramen till dig/M

Postat av: Grå Gubben

Jajamensan. Idag ringde du. Kul att pratas vid. Får se om jag lyckas ta mig till Norrtälje på söndag. Har det som ambition i alla fall.

Kram/ Grå Gubben

2008-06-12 @ 20:16:33
URL: http://blogg.sejd.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback