Reiki Healing

För flera år sedan gick jag Reiki Healing kurs 1 & 2. Healing är en energi som jag tror alla egentligen har tillgång till, men vi har glömt det.

Jag ger djur Reiki, men det har endast varit sporadiskt. Nu frågade en kvinna mig om jag kunde reika hennes häst. Jag tänkte att det är dax att komma igång ordentligt nu.
Problemet är min tillit till MIG SJÄLV! Jag VET ju att det fungerar, men kan inte förklara HUR, (det kan jag inte med t e x mobiltelefoner heller, men jag använder det ändå).

Alltså iväg till okänt stall, okänd matte och okänd häst!

Hästen var en islänning, valack på 12 år. Han var ganska busig. Först flängde han bara runt i boxen och min lilla självkänsla vacklade. Så stillade han sig, drog en djuuup suck och NJÖT! Hela tiden (ungefär 40 minuter) stod han o sov. Gäspade lite, smackade. Han visste precis när jag la händerna på sista stället, då började han gå omkring igen *l*.
Han var svettig och snoret rann ur näsborrarna. Matte, som då kommit in, sa att han reagerar lika dant på massage.

Det hela kändes underbart och jag ska dit nästa vecka igen. Vill ge tre gånger minst.

Tack Pia & Frosti, för att jag fick ert förtroende!

Dagens affirmation: Jag Känner Mening I Livet

I Ljus//Wynjaimage6

Kommentarer
Postat av: Charliee

Och nu hittar jag hit.. :-)
Vad kul att vi har reikin gemensamt. En fantastisk bild du har! Kram/Charliee

Postat av: Charliee

Och nu hittar jag hit.. :-)
Vad kul att vi har reikin gemensamt. En fantastisk bild du har! Kram/Charliee

2008-06-04 @ 19:51:31
URL: http://charliee-healing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback