Skratta eller gråta?

Förlåt alla som jag skrämde upp med min tidigare blogg i dag!!!! Och TACK mina nya vänner för att ni finns :) Ja, mina gamla oxå såklart! Men är inte så många av dom som läser här, tror jag.

Jag lärde mig TRE saker i dag!

1. Att i fortsättningen alltid ta en BOKNINGSAVGIFT av elever som anmäler sig till mina kurser!!!

2. Att vara försiktig med vad jag säger och tänker, för: Universum HÖR!!!

3. Att mina nya vänner är fantastiska :)


Dagen slutade med ett asgarv!!
Gick en skön kvällspromenad med Jena. Satt o mediterade vid sjön. Myys. Reser mig o ska gå, då,,,nej OJ! Min telefon ramlade ur fickan, glider nedför berget o *plopp* sjunker den.
Valde att skratta i stället för att gråta.
Har ingen hemtele, så nu kan  jag ej nås eller nå någon på ett tag.

Hoppas sjöodjuret kan ringa Lochness och att Nessi i så fall har Parlino, Telia eller Comviq, för då ringer han gratis. Ha, ha, ha! Måste ju bli ensamt i tusentals år i en sjö! Så, håll till godo med min mobil :)

Wynja

Kommentarer
Postat av: Charliee

Bra saker har du lärt dig. Förlåtelsen är din. Det är sant att Universum har STORA öron..

Jag tänker och tror numera alltid att jag har råd att göra precis allt det som jag och min son vill göra. Jag är helt säker på att vi kan förverkliga alla våra drömmar.

Oavsett pris och utgångsläge.

AFFIRMERA MERA!

En dag i taget,

och någonting bättre är redan på väg.

Kram till dig.

/Charliee





Postat av: Marika

Fasen vad du e härlig!

Kasta inte datorn i sjön bara. Då blir det svårt att skriva till dig ;0)

2008-06-16 @ 22:08:45
URL: http://www.smyckeshaxan.se
Postat av: Staffan

Ja ja, syrran, jag har en ny finfin Samsung du kan få. Aldrig använd men bunden på Telia

2008-06-16 @ 23:34:19
Postat av: EvaLisa

Vilken underbar blogg och du har en härlig humor mitt i allt...synd på telen o jag som skrev du kunde sälja mig :-)

2008-06-17 @ 07:13:03
URL: http://www.levailjuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback