Singel o röksug

Denna vecka har jag sparat inalles 400 kr :) För jag har slängt ciggen! Så kostade på mig en ny kaffebryggare.
Nästa belöning till lilla mig blir denna underbara bok, som jag bara MÅSTE ha i min ägo! Länk: http://www.worldoffroud.com/www/faeries/rune/trailer.htm

Och musiken i trailern!! Mmm underbar vill jag oxå ha!


Fredag,,,igen,,,,,, just en sådan fredag då jag önskar mig en Älskling, en sambo att få skämma bort, att få mysa med.  Killarna, ja dom är glada åt min hembakade pizza, men kastar i sig maten på 5 min och så springer dom iväg till sitt.

Ja, ja, boken kan jag köpa, men sambo,,,nja det blir till att be Universum.

I Ljus//Wynja


Kommentarer
Postat av: marianne

Kram på dig vännen





marianne

2008-11-09 @ 21:04:13
Postat av: sofia axelsson

Vad du är duktig. Lycka till med ciggen (och sambon ;))



Sofia

Postat av: FYRRE

Har du funnit någon ännu som du kan skämma bort?? Eller har det dykt upp någon som vill skämma bort dig, så du kan känna dig älskad och sänka garden över om du duger??? Var jag lite lite elak nu? Flamman

2008-12-04 @ 18:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback