En Morgon

Vaknar kl 5, av äldsta sonens mobilklocka. Han znooozar. Har så´n värk i nacken att det omöjligt går att ligga längre. Dessutom tror  Vincent, gammelkatten, att det är MIN klocka som larmat. Då ska ju matte vakna. Vincent har sitt eget sätt,,, Han sträcker fram nosen nära, nära min näsa, precis så morrhåren kittlas sådär jätte irriterande, i mitt ansikte. HUGHA! "Gåoch väck V, jag får sova en timme till" snäser jag åt Herr Katt, som uppenbarligen fullständigt struntar i det. Han vill ha mat NU!                     Släpar mig upp, tar två Ipren o startar kaffebryggaren. Lägger upp mat åt morrhåren. Kaffe o ut o ta en cigg. Mmm nyttig frukost!  Dimma, regn....  Säger åt V att gå upp. Han släpar sig in i badrummet. Kl 7 har jag tvättstugan och sedan jobb hela dagen. Romantiskt så det förslår.                     En vanlig dag bara.   Wynja

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej Pärlan!



Tittade nu äntligen in på din fina sida. Dom där superromantiska dagarna ........... ;) ja dom måste väl också få finnas med :)



allt gott

Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback